2012. július 13., péntek

22. - Az első... +18

Photobucket
22. fejezet


Végül mégis valahogy...a kandalló előtt kötöttünk ki. Hogy hogyan, arról fogalmam sincs. A meleg szőnyegen, Baekhyun ölében ültem, körülöttem hosszú karjai, szája pedig a nyakamat járta be. A tűz pattogott mellettünk, ami romantikus hangulatot kölcsönzött a szobába.
Számat résnyire kinyitottam, hogy képes legyek némi levegőt beszívni, ugyanis Baekhyun kényeztetése totális elvette az eszemet, azt is elfelejtettem, hogyan kell lélegezni.
- Ah...Dan Ji... - tapadt rá ajkaimra ismét. Olyan szenvedéllyel csókolt, hogy engem is teljesen feltüzelt. Mind a ketten izzadni kezdtünk, ami csak még szexisebbé tette a jelenetet.
Baekhyun lassan, ráérősen lecsúsztatta ruhám pántját a vállamon, majd minden egyes centiméterre csókot lehelt. Másik karjával mellemet masszírozta, ami miatt kénytelen voltam hajába kapaszkodni, annyira jól eső érzést váltott ki belőlem.
Megfogtam egy kezét, majd hasamhoz vezettem és ott tartottam eddig, amíg nem gondolt egyet és lefektetett a szőnyegre. Fölém kerekedett és elmosolyodott. Olyan gyönyörű látvány volt, mikor szemébe néztem éreztem, hogy tetszik neki a látványom, boldognak tűnt. Reméltem, hogy ő is azt érzi, amit én.
Lehúzta felsőmet ugyanolyan óvatossággal, mint a pántomat az imént, majd apró csókokat lehelt dekoltázsomra. Kezeim a haját szántották lábaimat körbefontam csípőjénél.
- Valamit el kell mondanom... - szakította meg a forró csókok sorozatát.
- Majd elmondod... - kaptam ismét szája után, de ő csak rövid ideig hagyta, hogy csókolhassam, utána elhúzódott.
- Komolyan beszélek most... - és valóban arca határozott és komoly volt.
- Mondd! - hunytam le a szemeimet. Mi lehet az, amiért meg kellett állnunk? - morfondíroztam.
- Én... - dadogott. - Én...szeretlek, Dan Ji. - bökte ki lélegzetet visszafojtva. Szemeim kipattantak és számat eltátottam. Ezt most komolyan kimondta? Hirtelen nem is tudtam mit reagálni, csak néztem két szép, mélybarna szemébe és vártam, hogy elneveti magát. - Tényleg szeretlek. - adott nyomatékot előbbi vallomásának. - Mint férfi a nőt. - fonta tovább. - Egyáltalán nem bánom, hogy belementem a kényszerházasságba. - mosolygott elbűvölően.
Lassan felültünk mind a ketten, majd próbáltam kinyögni valamit, de csak nagy nehezen jutottam szóhoz.
- Nem csak..kedvelsz? - vörösödtem el, mire megsimogatta az arcomat. Érintése gyengéd volt és édes.
- Nem. Nem csak kedvellek. - villantotta rám szép, fehér fogait. - Igazából, mikor bevallottam, hogy kedvellek...már akkor is sokkal többet éreztem irántad, puszta kedvelésnél...
- Azért voltál olyan gonosz Oppával? - esett le, mire bólintott egyet.
- Elhiszed, hogy nem egy kellemes érzés, nézned azt a jelenetet, mikor a feleséged, és az a lány, akit szeretsz egy másik, sokkal idősebb, okosabb és vonzóbb férfival egyeleg? - hajtotta le a fejét. Nem bírtam ellenállni neki, felé nyúltam és leborítottam a szőnyegre.
- Bocsánat, hogy olyan sokszor bunkó voltam veled. - mondtam őszintén. - Csak...nem akartam elhinni, hogy beléd szerettem. Nem akartam elhinni, hogy...
- Ezek szerint te is szeretsz? - vigyorgott önelégülten.
- Igen. Szeretlek! - nyomtam számat az ő ajkaira. Olyan hevesen kezdtem el falni, hogy ismét teljesen beindított, az pedig csak tetézte a vágyakozásomat, hogy Baekhyun ágyékát az enyémhez nyomta és szeretkezést imitálva mozgott alattam.
Több sem kellett, azonnal felültünk és ismét vetkőztetni kezdtük egymást. Az én felsőtestem már csupasz volt, és végül ő róla is lekerült az ing. Nem most először láttam félmeztelenül, mégis...teljesen belevesztem a látványába. Azonnal rátapadtam csupasz nyakára, majd áttértem kiálló kulcscsontjára és azt kezdtem el nyaldosni. Sose hittem volna, hogy két kiálló csont ennyire szexi és kívánatos lehet. Baekhyun a nadrágom felé nyúlt, én pedig hagytam neki, hogy lehúzza rólam. Az övét nagyon nehezen lehetett kicsatolni, ezért a csókunkba belemosolyogva, így a számba suttogva közölte velem, hogy ő majd megoldja.
Pár perc múlva már csak egy bugyi, rajta pedig egy boxer volt. Továbbra is a szőnyegen fetrengtünk és egymás testét dörgöltük össze, ami annyira felizgatott mind a kettőnket, hogy Baekhyun kéjesen belenyögött a csókunkba:
- Nem bírom tovább. - bugyim alá nyúlt, majd mikor megéreztem legérzékenyebb pontomon ujjait, hangosan felnyögtem.
- Ah...Baekh... - nem bírtam befejezni, mert abban a pillanatba ujjait nyílásomba csúsztatta, majd ollózó mozgást végezve izgatott tovább. Én önkívületemben a boxerja felé nyúltam és az anyagom keresztül kényeztettem merev férfiasságát.
- Dan Jihhhh.... - suttogta kéjesen, majd kihúzta ujjait belőlem, aztán olyan dolgot tett, amit sosem képzeltem volna el róla. Ujjairól lenyalta nedvemet, majd megcsókolt.
Tátott szám miatt megéreztem a saját ízemet a számba, ami ahelyett hogy elundorított volna az egésztől, csak még jobban növelte vágyamat.
Lassan letoltam pici, formás fenekéről a boxert, majd belemarkoltam körmeimmel.
- Ahhhh... Dan Ji....!!!!! - ocsúdott fel izgalmában.
Szexi hangja teljesen betöltötte a szobát, így mikor ujjaival ismét belém hatolt, nem sokra rá el is élveztem.
- Most én jövök... - vigyorogva helyezte férfiasságát bejáratomhoz, majd ahelyett hogy betette volna, csak tovább húzta az idegeimet.
Szenvedélyesen magamhoz húztam és ágyékomat annyira nyomtam hozzá, hogy már képtelen volt bírni magával....
Mikor megéreztem merev tagját magamban, felkiáltottam és rögtön hevesebben kezdtem el levegőt venni és izzadni.
- Ahhhh....Baekhyun!!!!
- Szeretlek! - lökött egy erőset, amivel szinte azon nyomban elérte azt a pontot, amitől elhomályosult előttem minden és csak Baekhyun hangját hallottam, ahogy liheg fölöttem. Egyre hevesebben mozgott, miközben hajamba túrt és csókolgatott, ahol ért. Én csak vergődtem alatta és kéjes hangokat kiadva élveztem életem legboldogabb perceit. Valóban elviselhetetlenül boldog voltam, oly annyira hogy arra eszméltem fel, hogy Baekhyun lecsókolja arcomról a könnycseppeket.
- Fáj? Hagyjam abba? - kérdezte aggódva és már épp húzódott volna ki, mikor kezemet fenekére téve megakadályoztam távozását.
- Nem fáj. Gyorsabban! - csókoltam meg hevesen. Tovább mozgott, míg nem ismét elért a gyönyör első hulláma és élvezni kezdtem, karjai között.
Pár perc múlva Baekhyun is hangosan felordított, mint egy vadállat, ebből tudtam, hogy ő is a csúcsra ért, valamint abból, hogy nedvét rögtön megéreztem magamban, holott teljesen magamon kívül voltam.
Még mindig rázkódtam alatta, mikor arcomat kezdte el simogatni, hogy lenyugtasson. Lassan kihúzódott belőlem, majd hozott egy papír zsebkendőt és letörölte a maradványát a testemről. Felkapott a karjaiba és elvitt az ágyig, majd betakart és mellém feküdt.
- Nem fázol? - kérdezte lágyan. Haloványan elmosolyodtam, majd egyik karomat felé nyújtottam.
Ő leszállt a saját takarójáról és befeküdt mellém, majd átbújt az én takarómhoz és szorosan magához húzott. Testünk ismét érintkezett több kényes helyen is, de jelenleg nem bírtam semmi másra gondolni, csak Baekhyun ölelésére miközben elalszom, és azalatt is...Azt szerettem volna, ha velem marad, örökké...Szerettem ŐT. Nagyon is...
- Szeretlek... - leheltem mellkasába. Még szorosabbra fogta az ölelést, így arcomat a nyakába fúrtam és így aludtunk el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése